Znovuzrodenie Slovenského yoyovania

Všeobecná diskusia o yoyovaní.
Obrázok užívateľa
nicolas.z

Znovuzrodenie Slovenského yoyovania

Poslaťod nicolas.z » 24 Júl 2014, 23:34

Pamätám si dni keď som začínal yoyovať a zistil som že existuje niečo ako seshna yoyoerov.. väčšinou to bolo v eurovei a keďže to mám pomerne blízko neváhal som a prišiel som sam pozrieť.. keďže som bol dosť hanblivý pozoroval som z diaľky s mojim nemeckým yoyčom partu úžasných ľudí ako predvádzali triky o ktorých sa mne mohlo iba snívať.. čím častejšie som chodil na tieto seshny pokúšal som sa o komunikáciu a na to že som bol vtedy začiatočník čo poznal pár trikov všetci boli ku mne milý a veľa som sa od nich naučil.. ako čas plynul pridávalo sa čo raz viac ľudí, yoyo začalo byť populárne.. robili sme si mini contesty, battle čo je zážitok na ktorý nikdy nezabudnem.. ale neskôr to všetko padlo.. ľudia prestávali a stále prestávajú yoyovať z neznámych dôvodov.. nehanbím sa povedať že serióznych yoyerov na Slovensku by som dokázal napočítať na 10 prstoch ak to už nie je veľa.. je to smutné.. ale táto situácia bude pokračovať a zhoršovať sa pokiaľ sa stým nebude niečo robiť.. naši český susedia su na tom tak dobre preto že túto komunitu sústavne podporujú a bojujú o jej údržbu.. Jediný kto sa aktívne snaží zachrániť túto situáciu je podľa mňa Peťo za čo ho veľmi uznávam a snažím sa ho v tom podporiť ako len môžem ale 2-3 ľudia nemôžu robiť zázraky.. Treba mať tím ktorí sa bude podielať na rozvoji yoya.. niečo ako SLUSNY team oni chodia robiť exibície kde len môžu a zjavne to má veľký úspech.. ak by sme toto dokázali základy už máme.. je tu asi jedno z najlepších yoyo fór na celom nete ale načo keď v ňom nikto neprispieva.. máme shop ale načo ho aktualizovať keď to v konečnom dôsledku nikto nekúpi.. TREBA ZAČAŤ KONAŤ..

Obrázok užívateľa
danbel
Kontakt:

Re: Znovuzrodenie Slovenského yoyovania

Poslaťod danbel » 25 Júl 2014, 15:18